جواب بدین!

من که از خیلیاااااا..

اصن بگو از کی پر نیس!!!!!

والا هیشکی....

از همه دلم پره ...

از همه ی همه..................

از همه دلم گرفته جز خدا



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت13:02---4 تير 1393
2 روزگار
من همه..


آشنا
ساعت12:36---18 خرداد 1393
ولی من از خدا هم دلم گرفته
از خدا هم؟؟برو باهاش حرف بزن معجزه میکنه!


vahid
ساعت13:58---31 ارديبهشت 1393
راستشو بخوای دلم از همه گرفته / بجز پدر و مادرم چون تو کودکی از دست دادمشون و جز خوبیم ازشون چیزی ندیدم
اخی! خدا رحمتشون کنه!


نگین
ساعت11:37---31 ارديبهشت 1393
عاطییییی راسته میخوای بری؟؟؟

وقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه چرا میری؟؟؟

اون روز که گفتی باور نکردم فکر میکردم داری باهام شوخی میکنی...

ولی انگار راسته..

عاطی نرررررررررررررو

اخه کجا میری تو شهر غریب؟؟

اگه تو بری پس من چی کار کنم خودت بگو...

عاطیییی هیچ دوستی مثل تو نداشتم تا حالا..

خیلییییییییی گلی..

با هیش کس اندازه تو حال نکردم..نخندیدم...

د اخه بی معرفت چجور دلت میاد بعد این همه مدت بری....

عاطفه تو خیلی خوبی!تو بچه ها همیشه فقط تو بودی که کمکم میکردی..

بعد اون قضیه تو اگه نبودی من نا امید میشدم از زندگیم...

عاطفه نروووو

خیلی دوست دارم

گفته باشم هر جا میری باید تند تند به ما سر بزنی

اول هم میای پیش خودم

وای گریم گرفت

خیلی دوست خوبی هستی


واااااااااااااای نگین گریه چرا عزیزم؟؟؟؟؟ د اخه روانی حالا نرفتم حالا نمردم گریه کنی.....بزار اون وقت رفتم پیش خدا بعد گریه کن... دیونه من کره مرخیم برم پنج شنبه ها سنقرم..خیالت راحت... راستی ادرس وب جدیدتو برام بزاااار یالا... دوستون دارم همتونو بخدا


anita
ساعت14:52---30 ارديبهشت 1393
وااااااااااااااااااااااای

عاطییییییییییییییی

اهههههههههههههه

اهه اهه اهه..

نروووووووووووووو

اون روزا تو مدرسه فک میکردم نمیریییییییییییی.

دلم خیلی برات تنگ میشه.

باورت میشه بغض گرفتتم

میدونی چیه؟

اینو راس میگم

بین همه ی بچه ها حتی کوثر و ملیکه و...همه بیشتر به تو اعتماد داشتم و دارم.

نمیدونم شاید قسمتم اینه که این راه و بدون دوستای خوبم ادامه بدم.

اون از سپیده و اینم از توو ...

دوست دارم

دلم برات خیلی تنگ میشه





راستی اگه خواستی این نظرو تایید کنی اون تیکه اعتماد و حذفش کن.

میدونی که همه همین الانم دوست دارن من نباشم چه برسه به اینکه اسمشونو این جوری بیارم.

بایییی

maybe for ever in your life.
سلام انیتا عزیزم به خدا منم دلم نمیخواد برم از این شهر.....ولی چی کار کنم؟؟بابا مامانم تصمیم گرفتن............ تو بهترین دوستم بوووودی انیتا جدی دارم میگم تو این سالها دوستی مثل تو نداشتم.. دل منم برات یه ذله میشه


زهرا
ساعت19:31---19 ارديبهشت 1393
از خودم
خودت چرا زهرا؟


نيلوفر
ساعت12:49---19 ارديبهشت 1393
اخي عزيزم!

خب چرا با من يا دوستات درد و دل نميكني؟؟..

البته.....ميدونم كه هميشه خدا رو داري!

ولي ماهم براي همچين روزايي كنارتيم....

راحت باش با من خواهري!
پاسخ: مرسی عزیزم


nazir
ساعت19:22---18 ارديبهشت 1393
از هیشکی!!

بابا بیخیال !!!!!...
اها اره اینه!!


نيلوفر
ساعت15:56---18 ارديبهشت 1393
مگه تو دلت پره اجي؟؟؟؟؟
اره نیلو خیلییی............


نيلوفر
ساعت15:24---18 ارديبهشت 1393
دلم؟؟؟؟؟

دلم از هيچكس پر نيست!
خوش به حاااااااااالت نیلو!! به وب تو اقا محمد هم سر میزنم .چشم خواهری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10 AM | نويسنده : عاطفه |